Lumo Tältä sivulta löydät Lumo-asukkaille suunnatut asiointikanavat ja asiakaspalvelun ajankohtaiset tiedot Etusivu Yhteystiedot Lumo Asiointi Huomioithan, että kaikissa asioissa asiointi kannattaa hoitaa My Lumo -palvelussa, sillä sitä kautta saat asiasi nopeimmin käsittelyyn. Linkin My Lumo -palveluun löydät oikealta. Asiakaspalvelupiste Asiakaspalvelupisteellä voit noutaa ja palauttaa asunnon avaimet. Autopaikkasopimuksen alkaessa voit noutaa asiakaspalvelupisteeltä mahdolliset autopaikkaan kuuluvat avaimet ja luvat. Mäntyviita 2, 02110 Espoo, sisäänkäynti MenninkäisentieltäAvoinna ma-pe klo 8–16 Asiakaspalvelupiste on avoinna aina kuun viimeisenä päivänä sekä kolmena ensimmäisenä päivänä klo 8–18. Puhelinpalvelu Puhelinpalvelu 8–16 ja päivystys 24/7:020 750 5480 Voit hoitaa kaikki asiat kätevästi My Lumo -palvelussa My Lumo Lumo-kotien vastuunjakotaulukko Löydät huolto- ja kunnossapitovastuut eri tilanteisiin vastuunjakotaulukosta. Jos huomaat kodissasi vikoja tai puutteita, jotka vahingoittavat asuntoa tai talon rakenteita, ilmoita niistä viipymättä huoltoyhtiöön. Vastuunjakotaulukko